Milk it up

2009-09-22 @ 13:25:44 Category: Everyday life Comments: 2
Nu har jag precis kommit in från lunchen, som blev på gränden - fläskfilé - med Zara. Jag spenderar alldeles för mycket pengar på mat, eller kanske vi rättare sagt, men det är ju gott. Jag är verkligen mätt som ett svin, jag kan knappt hålla kvar mig på stolen, jag rullar iväg.

Vi har medieproduktion, idag är det redovisning som gäller. Kul? Nej. Men vi kämpar, med våran superprodukt, mjölk på glasflaska. Vore väl inte helt fel? Kunna gå in i affären och köpa en flaska mjölk i stället för en cola. Jag älskar mjölk, skulle aldrig klara mig utan det.

Jag är supertaggad för bion ikväll, flickan som lekte med elden, jag längtar verkligen hårt. En helt annan grej, som gör mig riktigt förbannad. Är att våran skola till skit har blockat Spotify. Jag vill för fan dunka sönder Three Days Grace album. John Bauer kan dö!

Kommentarer
Postat av: michaela

Du måste lyssna så fort du kan! Blev lite besviken på att det var så mycket låtar som saknade drag, men fan så BRAAAAA det var!



Ja det ser ut som att jag ska dit på lördag-söndag ;) Han snackade om att du ville hitta på något?

2009-09-22 @ 13:55:37
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: michaela

ABSOLUT! Vore really nice ;D

2009-09-22 @ 14:06:53
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback