Make it easy

2009-09-14 @ 12:35:10 Category: Everyday life Comments: 1
Jag måste bara säga det att, helvete vilken grym lördag det blev. Vi befann oss hemma hos Micke, till en början var det bara Jag, Robin, Micke, Michaela och Linus, och lite senare även Linda, men vi lyckades så jävla bra med att göra allt roligt. Ni rockar!

Men kvällen var långt ifrån slut där, senare dök det upp en hel drös med människor och det blev party som fan. Jag tycker synd om den stackare som fick städa dagen efter, det måste legat kapsyler överallt på hela vardagsrumsgolvet. Många timmar senare, galna timmar, var det dags att bege sig därifrån eftersom Micke skulle upp och jobba på söndagen. Jag, Robin, Linus och Emil knallar över till honom, och vägen dit var minst sagt helt jävla sinnessjuk - och då menar jag det inte på ett negativt sätt. Skratta, jo tack, det gjorde jag så jag fick ont i magen. Och inte blev det sämre när vi väl klev in genom dörren hos Emil.

Klockan stod på 05:30 när vi beslutade oss för att få lite sömn. Lite blev dock till mycket, för jag tror klockan närmade sig fyra när vi steg upp och ringde efter skjuts hem. Jag var äckligt bakis, men då vet man, att man har haft en sjujävla rolig kväll.

Så tack som fan allihoppa, jag ger lördagen högsta betyg!



Kommentarer
Postat av: Michaela

Du är väl för söt! Tack för en grymt bra helg, speciellt lördagen!



Hehe, den där stackaren var halvt jag. Letade kapsyler utav bara helvete, haha!

2009-09-14 @ 18:37:53
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback