Darling, what is going on?

2009-09-09 @ 19:43:23 Category: Everyday life Comments: 0

Robin tar upp hela våran soffa genom att ligga ner och tryna, medans jag sitter på den hårda soffkanten. Han ligger nermyst under en filt medans jag nästan ramlar ner. Han koncentrerar sig på tvn, jag dunkar musik och sjunger det högsta jag kan. Undra om han vill att jag ska hålla käften? Och undra hur länge han står ut.

Jag sitter mest och fördriver tiden med att söka runt på youtube, som för övrigt är min bästa vän. Jag vill att klockan ska bli nio, så idol börjar. Det är emot alla mina principer att titta på idol, men det går inte att hålla sig borta. Jag älskar förnedringstv, och idioter som ställer upp och gör bort sig så jävla hårt, i love you all. Jag skrattar så jag håller på att kvävas.

Escape The Fate - There's No Sympathy For The Dead (gammal goding)


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback