I don't mind it, i still don't mind at all

2009-09-16 @ 22:48:45 Category: Everyday life Comments: 0
Hemma igen, jag är trött som en idiot och skulle kunna döda för en tallrik med spagetti och köttfärssås. Efter skolan idag drog vi ner på stan, jag och några schyssta polare, vi körde donken. Så mätt och belåten gick jag runt på stan med Sara, jag köpte nya töjningar och ett linne som jag suktat efter ett tag nu.

Resten av dagen spenderade jag i köket med datorn, plugg och spotify. I mer än fyra timmar satt jag helt still, även om mina ben somnade satt jag där, som ett fån. Inte förens klockan blev åtta och Idol började, blev jag människa igen. Men nu sitter jag här igen, med alldeles för många tankar. Bäst jag slutar.

I just don't care anymore

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback