Don't break me

2009-09-04 @ 10:48:21 Category: Everyday life Comments: 2
Jag vet inte riktigt om jag gillar det här med all tid man får för sig själv när man är sjuk och lägenheten är tom. Man sitter i sin morgonrock, tycker synd om sig själv, tittar på skräptv och äter allt som går att äta, resten av tiden spenderar man i drömmarnas land. Och när man är sjuk, är drömmarna fan inte vackra någonstans. Allt är förvrängt, läskigt och ja, riktigt obehagligt. Jag får ångest över att vara sjuk nu, det är för helvete helg.

Och idag är det ingen vanlig dag, det är min älskade bästa väns födelsedag. Grattis som fan på din stora dag Zara, hoppas du får allt du har längtat efter och en lyckad fest (som jag inte ens kan gå på, gråter krokodiltårar).

Nu ska jag skölja ur håret och ringa Micke, jag har inte pratat med honom på jättelänge.


Kommentarer
Postat av: michaela

Du kan vara!

2009-09-04 @ 13:08:07
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: zara

tack älskliiiiiing

2009-09-05 @ 15:37:17
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback