Boys and girls

2009-09-27 @ 21:16:04 Category: Everyday life Comments: 1
Nu är det söndag och jag har tid med bloggen igen, blir inte särskilt mycket uppdaterande när man har annat för sig hela tiden. Så det är med ledsna ögon jag skriver att jag precis blivit lämnad ensam, Micke, Michaela och Robin tog precis på sig rollen som ansvarsfulla och åkte hem, jävligt synd tycker jag, men det är en dag i morgon också. Vi har haft riktigt jävla kul tillsammans!

Robin kom redan i fredags, då vi hade en efterlängtad hemmakväll tillsammans. På lördagen hann vi med ett besök på glasbanken, och nu tänker ni, hon som skulle vara nykter. Och det skulle jag, men Robin köpte öl och smultronvin, så jag hade fan inget val. Men jag klagar inte. Så på kvällen kom M&M hit så då åt vi alla en jävligt god middag, för att sedan pallra oss ner till bowlinghallen. Hur det gick, behöver ingen veta. Det som händer i bowlinghallen, stannar i bowlinghallen.

Söndagskvällen har spenderats i soffan med Ben & Jerry's, rätt så jävla underbart om jag får säga det själv. Men som sagt, nu sitter jag här ensam och skriver ner ett blogginlägg som är bortglömt om en vecka. Tack som fan för helgen!

Kiss - Modern Day Delilah

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack själv! Alltid lika jävla roligt att umgås med er!



Vadå? Jag som trodde att du ville dela med dig av bowling-resultatet? ;D Hahaha

2009-09-28 @ 00:04:37
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback