When you lose, i lose as well

2009-10-28 @ 12:22:52 Category: Everyday life Comments: 2

Jag tror klockan var strax efter fyra när jag tillslut somnade i natt, det här med att vända på dygnet är fan inte okej. I morse blev jag väckt av Robin, och eftersom jag inte var i skick att prata i telefon (vi snackar om den värsta whiskeyrösten ni någonsin hört) la jag på och försökte somna om, vilket självklart inte gick..

Så efter en tripp till kylskåpet där jag insåg att jag blev äcklad av tanken att äta frukost, hamnade jag här. Nu har dock magen börjat föra oväsen, så det kanske skulle sitta på sin plats och få i sig en macka i alla fall. Väntar ett tag till, i fall någon helt plötsligt skulle dyka upp med en bricka fylld av youhurt med färsk frukt, en knäckebrödsmacka med leverpastej och gurka, ett ägg, en kopp te och ett glas juice. Jag skulle då fan inte tacka nej.

Dagens kurs börjar klockan 16:00, jag längtar då fan inte. Men idag är den sista "pluggdagen" så i morgon åker jag till Robin. Jag har lovat honom en kram om han är snäll, fan så hygglig jag kan vara ibland. Dessutom kan jag inte sluta längta efter helgen, för den kommer bli snuskigt rolig.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Självklart lägger jag också upp min! Hoppas bara på att jag ska bli klar någon gång också :D

2009-10-28 @ 12:32:42
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helgen kommer bli feeeeeet!

2009-10-28 @ 20:09:06
URL: http://kalsson.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback