Thank you all

Jag borde nog gå och lägga mig nu, och jag ska, så fort jag kladdat ner några rader i bloggen. Först och främst tänker jag tacka alla underbara jävlar som kom på min lilla inflyttningsfest igår, jag hade verkligen snuskigt roligt. Men roliga fester har också sina små skavanker, som jobbiga bakfyllor, men jag klarade mig rätt bra, dock fanns det andra som mådde betydligt värre.

Vi började tidigt, nästan för tidigt som jag får säga det själv. Dom första ölen slank ner i magen innan fyra, så vid åtta var vi packade, hela gänget. Jag vet inte hur vi lyckades, men vi lyckades så jävla bra. Jag skrattade mig nästan till döds och ja, jag kan inte säga det bättre än så. Det blev för en gångs skull en lyckad hemmafest - och det är ett stort plus i kanten.

Söndagsmorgonen var om något så jävla roligt. Vi var sju stycken som snarkade gott i minn säng, Robin, Micke, Michaela, Zara, Madde, Linus och så jag så klart. Och när vi väl vakna, så började vi härja sådär duktigt igen. Fan vad jag skratta. Jag älskar mitt liv så jävla hårt!

Bilder kommer antagligen i morgon när jag inte har något bättre för mig i skolan. Men, tack igen!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack själv, fruktansvärt jävla rolig lördag (och söndag)! Men jävlar vad tidigt vi började haha

2009-10-19 @ 09:00:52
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: zara

Hahaha, måste ha varit jävligt trångt med 7 stycken i din lilla säng, sweet :D Svettigt

2009-10-19 @ 10:00:14
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback