Still breathing

2009-10-06 @ 14:59:45 Category: Everyday life Comments: 1

Jag tror jag somnar snart, jag är verkligen långt ifrån pigg. Dessutom har vi en tråkig lektion, mediaproduktion, vilket inte gör det bättre. Som tur var hade jag med mig det mobila bredbandet idag med så jag kan lyssna på all bra musik på Spotify, tack gode gud. Jag har lyssnat igenom hela Mayday Parade's album nu och det är så jävla bra bra bra!!

Idag på lunchen efter att vi stått i kö i tio minuter och knappt rört oss 1 meter fram, bestämde vi oss för att käka på stan i stället, mycket bättre och så jävla mycket godare. Förlåt ännu en gång plånboken! Men det var det värt. Och dessutom kan jag inte klaga på mitt sällskap, Zara och Madde.


Kommentarer
Postat av: zara

Vi skulle ju inte säga till någon :( ihih

2009-10-06 @ 15:09:41
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback