People like people like people like us

2009-10-14 @ 10:51:54 Category: Everyday life Comments: 2

Med bränd tungspets och varm mage har jag och Zara precis kommit in tillbaka i klassrummet efter ett besök på skolans café. Det blev en macka och en mugg choklad, precis vad jag behövde. Vi har fotografisk bild och timmarna går segt, vi ska skriva en projektbeskrivning om vårat projektarbete, så klart. Det går inte fort och den skulle vara klar tills idag, aj då.

Kursen igår gick väldigt långsamt, så jag längtar inte till dagens två timmar i en stol och få ont i arslet. Igår fick jag även ett presentkort på 200 kronor på SF bio som tack för ett bra arbete jag och Christian gjorde i tvåan hos ett företag. Det var inte helt fel, nu måste det bara komma en bra bio jag kan bjuda med mig någon på.

På lördag blir det fest, jag kan höra hur Micke jublar, så ställ in er på att bli fulla.


Kommentarer
Postat av: michaela

HAHAHAHAHAHA han lär ju ha blivit lagom glad

2009-10-14 @ 13:39:50
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG JUUUUUUUUBLAR OCH HOPPAR AR GLÄDJE! OCH SÅ GÅR JAG HEM FRÅN JOBBET :D

2009-10-14 @ 15:11:05
URL: http://kalsson.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback