Over my head

2009-10-09 @ 11:10:52 Category: Everyday life Comments: 1
Jag är nyduschad, påklädd och har precis fixat till mitt halsband jag budade på från tradera, och som jag självklart vann! Jag gillar det hårt, det skriker mig om det. Jag borde smörja in mig eftersom jag ser ut som ett gammalt russin som legat bakom soffan i några år, men självklart är det helt slut, just idag. Så det är något jag måste köpa på mig idag!

Strax efter ett ska jag ta tåget in till Västerås! Jag kämpade hårt igår, men nu har vi i alla fall en hytt till studentkryssningen, kommer bli så jävla kul att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Men det är ju ett tag kvar, 6 - 7 april! Så det är en sak jag ska fixa i stan. Jag ska även följa med Linus när han ska pierca öronen så han kan töja och bli lika häftig som mig. 

När vi känner oss klara i stan ska jag följa med Linus till St.Sundby, jag måste hälsa på farsgubben för det var ju ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan vad kul att du fick det! Jag har tappat bort min blixt.. :/ Det som var mitt signatur-halsband..

2009-10-09 @ 17:16:19
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback