On my sleeve

2009-10-27 @ 22:54:38 Category: Everyday life Comments: 0

Jag förstår inte riktigt hur man kan bli så trött av att göra ingenting, jag är helt slut. Skulle kunna gå och lägga mig om jag hade lust, men det har jag inte. Kursen idag gick förbannat långsamt, även om den var ungefär en halvtimme kortare än vanligt. Jag antar att jag brände för många hjärnceller förut idag när jag filade på min 100-saker-jag-ska-göra-innan-jag-dör lista. Det var sjukt kul att skriva den, men när jag var på 80 gick det rätt trögt. Alla punkter är skrivna, men jag känner att det finns mycket jag skulle kunna ändra. Får se om den kanske kommer ut här i bloggen sen när den känns perfekt, kan faktiskt vara kul att läsa.

Förutom det mår jag bra och jag njuter totalt över att ha lov och att inte behöva göra ett piss. Jag varvar genom att spela Creed's och Atreyu's nya album. Jag måste säga det att jag är riktigt impad, dom lyckades ordentligt båda två.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback