Look what you have done

2009-10-08 @ 11:32:18 Category: Everyday life Comments: 1
Sovmorgon, vilket är alldeles underbart. Men om en kvart ska jag klä på mig och cykla den relativt långa vägen till tågstation, den är i alla fall jobbig eftersom det är lite uppförsbacke hela tiden. Mycket skönare när man ska åka hem. Ligger i alla fall i soffan och kollar på klipp på youtube från dagens vakna med the voice, grymt!

Mitt hår är katastrof idag, skulle helst utav allt vilja gömma mig under en stor pappeskasse, eller bara stanna hemma. Men nej, jag måste gå på den här lektionen, eftersom jag missade förra veckans pass. Kalla mig duktig!

Kommentarer
Postat av: Linda

DUKTIG!! :D

2009-10-09 @ 07:12:22
URL: http://lindaannasofia.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback