Lifesavers

2009-10-05 @ 20:40:38 Category: Rock n roll Comments: 0
Hela dagen har spenderats i soffan, i all ära. Jag har varit så fruktansvärt trött och sliten, det blev inte många timmars sömn i natt. Lyckades somna till en sväng på bussen hem från skolan, och fyfan vad skönt det var. Ville inte kliva av när vi var framme, ville bara gosa in mig ännu mer i min stickade halsduk och somna om.

Just nu sitter jag lite lätt förvirrad och lyssnar på Kent's nya låt töntarna, ja för så heter den, töntarna. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, men faktiskt blir det bättre och bättre ju fler gånger jag lyssnar, så jag ger inte upp mina älskade Kent! Även fast ni lovade att det här skulle bli den bästa plattan någonsin. Jag väntar spänt på resten av låtarna. Den 6:e november kommer resten, skivan heter Röd. Men det skulle vara som förr, deras enligt mig bästa plattor, Vapen & Ammunition och Du och jag döden.

Kent - Töntarna


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback