In my car, in my car

2009-10-20 @ 15:55:06 Category: Everyday life Comments: 2

Det blev ingen skola för mig idag, min huvudvärk var långt ifrån vacker när jag vaknade. Migrän i allra högsta grad, kanske kom den så lägligt just för min brist på sömn och mat. Så efter jag ringt till skolan och gjort en sjukanmälan somnade jag om och steg inte upp förens tolv då Robin ringde och väckte mig.

Ur mina högtalare spelas en utav mina favoritlåtar med Kent och en kopp te svalnar på bordet framför mig. Om två timmar måste jag egentligen pallra mig ner för att gå på den tredje kursen, men som läget är nu vet jag fan inte om jag kommer orka.

Nästa vecka kommer så jävla lägligt, jag har lov och jag ska sova. Inte nog med det, har vi studiedag första dagen veckan efter lovet - det är sann glädje.


Kommentarer
Postat av: michaela

Jag har också studiedag på måndagen efter lovet! Så jävla tacksamt :)

2009-10-20 @ 15:58:18
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Linnéa Andersson

du leka med mig :(

2009-10-22 @ 20:12:58

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback