I'm not the one

2009-10-19 @ 14:18:00 Category: Everyday life Comments: 1
Jag känner mig verkligen inte pigg någonstans. Mitt huvud väger bly och jag har ingen energi what so ever. Jag har varit förbannad och sur ändå sen i morse då min cykeltur till bussen blev till ett rent helvete. För en gångs skull var det inte motvind och det flöt på okej, hela morgonen hade varit till och med varit okej, för att vara en måndag det vill säga.

Tillbaka till min cykeltur - jag kom rullandes ner för en stor backe, jag cyklar på trottoaren på vänster sida, mot mig kommer en fet lastbil och skiter fullständigt i att man inte får köra mer än i 50 km/h och att det är en stor vattenpöl på sidan av vägen. Nej, så den jävla idioten kör i minst 80 km/h rakt i den djupaste delen av vattenpölen och stänker ner halva mig. Det var nästan så det droppa om mina byxor, jävla lastbilschaufför, du kan ta dig så jävla hårt i röven. Jag drar alla lastbilsoffer över samma kant, jag hatar er allihopp.

Jag svettas också, jag anar att en feberchock är på gång. Zara gick nyss hem eftersom hon har feber, skulle fan inte förvåna mig om jag också är på väg att bli sjuk. Idag faller hela mitt liv i bitar. Även om morgondagen säkert kommer kännas bättre, hatar jag mitt liv idag. Just idag.

Kommentarer
Postat av: z

puffan :(

2009-10-20 @ 00:35:02
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback