You're going down

2009-10-07 @ 13:48:38 Category: Everyday life Comments: 1
Jag är rätt stolt över mig, såhär på min lediga dag. Jag har pluggat i över två timmar vilket är fruktansvärt ovanligt för att vara jag. Till min hjälp har jag haft en liten skål med torrostade jordnötter och gruppen Sick Puppies med albumet Tri-polar i öronen. Underbart! Tänk att det kan gå så lätt att plugga ibland.

Nu förtjänar jag att kolla igenom alla tusentals bilder jag har på externa hårddisken. Tänkte även hämta in posten, men när jag såg vilken jävla storm det är ute, föredrar jag nog att stanna kvar här under filten. 


Kommentarer
Postat av: zara

qute bild :)

2009-10-07 @ 13:55:58
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback