Like it hot

2009-10-15 @ 10:07:03 Category: Everyday life Comments: 0
Oj, jag "missade" bussen. Så en timmes extra slapp nu på morgonkvisten här i soffan var helt underbart om jag får säga det själv. Men nu börjar allvaret igen, 09:10 går tåget och då ska jag vara redo. Förmiddagslektionen känns inte allt för rolig, vi ska presentera våran projektplan och det känns bra onödigt när vi egentligen bara kan skicka in den. Eftermiddagen består utav en tråkig engelskalektion, hoppas den är lite bättre än förra veckan, då vi inte gjorde ett piss på tre jävla timmar.

Nu måste jag börja klä på mig och cykla, det ser ut att blåsa storm idag också, vilket kommer göra att jag blir svettig och stressad. Om jag ändå hade en chopper, en fet jävel. Det är mitt mål här i livet, jag ska ha! Nu måste jag stressa, fuck!



Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback