Darling, i want to destroy you

2009-10-21 @ 19:25:31 Category: Everyday life Comments: 1
Jag är hemma efter en kurs på två timmar, eftersom jag kände mig för dålig för att gå igår, blev det rätt självklart att jag var tvungen att gå idag, vill få det överstökat. Även fast jag kände mig svimfärdig under den sista halvtimmen gick det bra, nu känner jag mig lite smartare.

När jag kom hem lagade jag mat i flera timmar, (stekte blodpudding, som för övrigt är gott) så nu är jag mätt och belåten. Nu fattas bara att klockan ska bli 21.00 så Greys Anatomy kan börja. Tills dess tänker jag inte göra ett piss, förutom att njuta av min spellista på Spotify och stirra in i väggen.

För övrigt mosade jag in mina 5:or i öronen idag. I vänstra örat gick det som smort, men i högra får jag knappt in den alls, jag tänkte att det kunde vara bra att veta så ni slipper vara nyfikna/oroliga. Ni älskar mina detaljer.


Kommentarer
Postat av: Michaela

SNYGGON!

2009-10-21 @ 21:06:54
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback