Come together, right now

2009-10-14 @ 20:12:49 Category: Everyday life Comments: 0

Efter skolan idag hann jag bara hem i en timme innan jag skulle cykla vidare. Kursen som var två timmar gick riktigt snabbt idag, jag ser nästan fram emot nästa vecka nu, just kidding. Nu ligger jag i soffan och tittar på skräptv - proppmätt. När jag kom hem efter kursen ställde jag mig och laga mat, hemmagjorda potatisklyftor med schnitzel och citron, hur gott som helst verkligen.

Nu väntar jag på att resten av familjen ska komma hem, egentligen är det rätt skönt att vara ensam men jag vill att dom ska tända på en brasa. Jag tänker inte försöka mig på det där, det kommer sluta med att hela huset brinner ner.

Nu fattas bara min pojkvän och ett avsnitt med Grey's Anatomy. Tyvärr blir bara den ena önskningen uppfylld, den andra. Men jag tror nog jag klarar mig ändå, jag har min kopp te.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback