Cause i have a bad day

2009-10-07 @ 18:31:40 Category: Everyday life Comments: 1
Jag behöver resa mig från soffan och göra något åt min dag. Jag behöver börja laga mat som jag lovat till familjen. Jag behöver städa mitt rum. Jag behöver gå på toaletten eftersom jag är kissnödig. Jag behöver plugga mer eftersom jag är långt ifrån klar. Jag behöver klä på mig något annat än min sovtröja. Jag behöver klippa mig. Jag behöver färga håret. Jag behöver måla om naglarna och jag behöver verkligen plocka mina ögonbryn. Det är mycket jag verkligen behöver. Och jag behöver hata ordet behöver eftersom det låter så jävla fult.

Men jag tänker inte.

Kommentarer
Postat av: z

Vad är det du pluggar? :D

2009-10-07 @ 22:09:41
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback