Beer drinkers and hell raisers

2009-10-13 @ 09:23:33 Category: Everyday life Comments: 1
Det är tisdag och jag är fruktansvärt trött. Jag hann knappt slå mig ner i bussen idag innan jag somnade tungt. Vaknade gjorde jag till Backyard Babies som spelades högt i mina hörlurar. Man tycker att jag borde vara utvilad, med tanke på all den sömn jag fått i natt plus 45 minuters sömn i bussen, men nej, jag känner mig som levande död. Och inte fan kommer jag kunna vila när jag kommer hem efter skolan, jag hinner inte ens hem, för jag ska på kurs i två timmar, både idag och i morgon. Inte sådär jättefrestande, men jag har inget val.

Nu ska jag fortsätta på en uppgift inom svensk politik som vi har i Samhällskunskapen. Jag stänger in mig i musikens värld och låtsas att jag är någon helt annan stans - sounds pretty good to me. Jag slänger även iväg en tanke på Zara och Madde som ska till Stockholm idag och röja, fuckers. Nej, men hoppas ni har kul, tänk inte på mig när jag sitter här övergiven och pluggar i skolan, nej, ha så jävla kul ni. Love you guys!


Kommentarer
Postat av: maddddde

Klart vi tänker på dig älskling :D

2009-10-13 @ 10:14:09
URL: http://madelennn.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback