Your love is a melody, underneath me, running to me

2009-11-16 @ 20:59:00 Category: Rock n roll Comments: 1
Efter jag slutade skolan idag åkte jag och mamma raka spåret mot IKEA, det är där allt händer. Vi tryckte i oss världens godaste 5-kronors korvar och drack cola med fri påfyllning, inte illa pinkat alls. Man kan lätt tro att det var för korvens skull vi åkte dit, men tyvärr, om vi ska gå efter ren fakta var det faktiskt för att köpa en ny säng till mig. Så nu ligger jag här hemma i min stora säng och det bästa av allt med min säng, är att vi som är korta kan ligga åt alla möjliga håll utan att ha fötterna utanför sängkanterna - tro mig, jag har provat. 

Jag inviger min nya säng med (inget snusk) popcorn och cola, bara jag inte lyckats smula ner hela mina lakan nu. Till det blir det lugn och skön musik i form av Switchfoot, jag drar upp högsta volym och drömmer mig bort en stund. Men om fem minuter börjar "Mamma till en mördare" som är ett program jag bara måste se. Så nu får jag slita mig härifrån, från min mjuka säng.

Switchfoot - Your Love Is A Song

Kommentarer
Postat av: z

Thanks my love

2009-11-16 @ 23:36:37
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback