The way she moves attracts all kinds of focus

Jag gäspar konstant, mår illa och min mensvärk ska vi inte ens tala om men jag vill lägga mig ner och dö. Den här kvällen består därför av lugn musik tillsammans med ett stort duntäcke och åtta kuddar. Helgen har varit rolig och har inkluderat flera olika aktiviteter.

I fredags hängde jag och Michaela ihop, vi tittade bland annat på Idol och Flashforward och åt fredagsmys, det vill säga chips och cola. Någon gång efter midnatt kom Micke hem från jobbet och skjutsade hem mig till min alldeles för fulla pojkvän. Redan klockan elva på lördagsmorgonen satt vi i bilen påväg till Karlskoga för att leka av oss några timmar på Bodaborg. Vi hade sjukt roligt och levde verkligen in oss i rollen som tjuvar. Hur många banor vi klarade av behöver ingen veta, men efter fem timmar kände vi oss nöjda och begav oss hem till Micke för att fixa oss och hoppa in i en taxi till en utflyttningsfest. Många öl senare satt vi i taxin hem igen. Och på mitt sätt att somna (med kläder på och sminket kvar, sittandes i en konstig ställning) kan vi konstatera att jag hade kul. Idag har jag och Robin legat i sängen mest hela dagen och retat varandra, förutom på kvällen då vi tog bilen till Micke och Michaela för att titta på One Tree Hill och snacka skit.

Men nu är det dags att återgå till verkligheten, i morgon är det som vanligt skola och det kommer jag inte ifrån hur mycket jag än vill. Kan inte bara någon komma hit och ge mig en fet massage? Vore så jävla underbart.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Som vanligt en grym helg :D

2009-11-09 @ 16:57:58
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback