Steven Tyler, Aerosmith

2009-11-11 @ 14:13:13 Category: Rock n roll Comments: 3

Jag kan inte riktigt förstå, rättare sagt så vill jag inte inse att Steven fucking Tyler ska lämna sitt band, Aerosmith. Jag som uppriktigt sagt trodde att jag skulle få se dom live någongång här i livet. Jag var så säker att det nu känns som att jag fått en hård käftsmäll. Tydligen vill han satsa på något eget - vilket jag tror kommer bli en stor flopp. Jag är uppriktigt sagt riktigt besviken nu, det här trodde jag verkligen inte att det skulle hända. Dom kunde väl i alla fall hålla på några år till. HELVETE OCKSÅ!

Jag håller mina tummar på att dom rycker upp sig och att mot allas förväntningar river i gång några år till även då Steven är över 60-sträcket. 


Kommentarer
Postat av: Michaela

Blev så jävla besviken. S

2009-11-11 @ 18:47:58
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så hemskt, mitt rock'n'roll hjärta gråter. Vem kommer vilja lyssna på Aerosmith nu?

Min morsa fick se dom live för fleera år sedan, man blir ju inte lite avis!

Kram! /Bella

2009-11-11 @ 22:45:08
Postat av: Bella

Det är så hemskt, mitt rock'n'roll hjärta gråter. Vem kommer vilja lyssna på Aerosmith nu?

Min morsa fick se dom live för fleera år sedan, man blir ju inte lite avis!

Kram! /Bella

2009-11-11 @ 22:45:43
URL: http://bfaalk.bloggplatsen.se

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback