Rock n' roll all night

2009-11-26 @ 20:53:00 Category: Rock n roll Comments: 1
Jag sitter hemma hos Robin och fryser, han är på handbollsträning och köttar medans jag sitter här och väntar på att Paradise Hotel ska börja, rätt så jättepinsamt att jag kollar på det, men som dom säger på reklamen "du vet att du vill kolla".

Jag lyssnar på Kiss och taggar för morgondagens fajt om att få en biljett till sommarens konsert i Stockholm. Förra året tog det inte mer än tjugo minuter innan det var helt tomt på biljetter. Hoppas, hoppas, hoppas att jag får en.

Klassiker man inte tröttnar på:

Kiss - Lick It Up

Kiss - Heaven's On Fire

Kiss - I Was Made For Lovin' You


Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan vad king det vore om vi lyckades! Och fan vad jag vill veta vem som åker i Paradise :D

2009-11-26 @ 21:11:35
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback