I hate to say that i told you so, but i told you so

2009-11-11 @ 11:01:42 Category: Everyday life Comments: 1
Sitter i skolan på Fotografisk bild B och väntar på att få kliva upp i mitten av rummet och börja redovisa om fotohistorian från 1980-talet. Jag är inte helt säker på att jag ens vet vad fan jag har skrivit, men vi hoppas att ingen lyssnar. Förstår inte ens varför vi ska redovisa, det här är totalt ointressant.

Jag har bara förmiddagslektion idag så när jag slutar vid 12 ska jag ta tåget till Hallstahammar ännu en gång denna vecka. Men den här gången ska jag och hälsa på hos Sten. Redan i söndags ringde jag och förberedde honom att jag ville ha världens bästa köttbullar. Ingen kan klå dom, ingen!

Föresten saknar jag Turkiet extra mycket idag. Jag skulle kunna göra allt för att få hålla just den där drinken i handen just nu. Så fruktansvärt god!


Kommentarer
Postat av: z

Ja, ge oss!

2009-11-11 @ 21:39:45
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback