Kick it away

2009-11-05 @ 15:01:07 Category: Everyday life Comments: 0

Varför i helvete skulle jag välja till ett så dumt val som Engelska C? Det här suger stenhårt, men det mesta beror nog på våran otroligt fantasilösa lärare. Just nu får vi sitta och läsa en sju sidor lång text från år 1729, jag fattar då fan ingenting. Konstiga ord och meningar, jotack. Så att sen svara på några frågor som handlar om texten är ju för fan en omöjlighet. Om jag kan ska jag försöka lugna ner mig själv, men det är då fan inte lätt.

Kan i alla fall glädja mig åt att jag och Zara hade en sjukt rolig lunch tillsammans som blev ute på stan. Maten var god och vi skrattade oss till tårar, älskade vän! Nu väntar jag bara på att dagen ska ta slut så jag får sätta mig på bussen hem och sova.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback