Die, bom, bang, burn, fuck

Det är måndag och jag ligger hemma hos Robin och njuter av ledigheten, att en studiedag kan vara så underbar. Jag har inte uppdaterat alls i helgen, sista gången var i fredags innan min outfit-jakt, tyvärr kom jag hem tomhänt. Men det viktiga är trots allt att man har äckligt roligt, och det hade jag, hela helgen har varit så fruktansvärt rolig, jag tappar ord på hur bra den var, helt klart den bästa på mycket länge.

I fredags kväll var vi ett stort gäng som klockan åtta hade ett bokat bord på Grappa. Där dukades det upp med god mat och ett flertal öl. När vi kände oss nöjda och allt var betalt och klart gick vi över till baren. Många öl och drinkar sköljdes ner i magen, jag var på topp. När det stängde tog vi taxi hem och somnade gott.

I lördags var jag äckligt bakfull, vilket jag förstod redan när jag somnade. Men efter några alvedon och ett besök till Mc Donalds med Micke och Michaela började jag känna mig som en människa igen. Så vi åkte hem till Micke och drog på hög musik och började förfesten. Lite senare kom även Robin och Emil och vid 10 var vi ute i skogen på en lokalfest. Och nu snackar vi om en sjukt rolig lokalfest, jag och Michaela var festens mittpunkt - vi var överallt. Det dansades konstant. Men när vi övertog dj-båset och slog på vår älskade rock blev det helt galet.

Tack som fan, jag hittar inte ord, men helvete vad glad jag blir när jag tänker tillbaka på allt vi gjorde i helgen. Jag hade inte valt bort den för något. Bilder kommer i kväll!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja fy fan, om man ändå hade haft hela helgen filmad så man slapp beskriva den med ord istället för fy fan så jävla bäst den varit :D



Det var fullt ös - medvetslös i lördags och det känns fortfarande!

2009-11-02 @ 13:48:45
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback