Do you remember me?

2009-11-06 @ 14:01:42 Category: Everyday life Comments: 0
Om drygt en timme ska jag sitta på cykeln trampandes mot tåget, där jag i en ännu en timme ska lyssna på Soilwork (naturligtvis) ur mina hörlurar innan jag är framme i Eskilstuna. Där ska jag möta upp Michaela som kommer med tåget från Stockholm, yeah you heard me!

Under dessa 50 minuter jag nu har kvar innan jag måste stressa iväg ska jag hinna med att duscha, föna håret, packa min väska för helgen och få mat i magen. Hur nu det här kommer att gå har jag ingen aning om, men jag antar att det blir som vanligt, att jag sitter flåsandes och svettig på tåget.

Så om jag inte ska dö i förtid bör jag nog sätta igång nu. Jag skulle hoppat in i duschen för över en halvtimme sen, men självklart fastna jag vid tvn. Men ni får ha en bra helg, för det ska fan jag!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback