Arma-goddamn-motherfuckin-geddon

2009-11-24 @ 16:50:39 Category: Everyday life Comments: 1
Det blev ingen skola idag heller eftersom jag inte ens kunde stå upp utan att känna mig svimfärdig. Nu ligger jag i stället i soffan och slog precis över till Linas kvällsbok som går på SF-kanalen, men jag tror jag skippar filmen, jag skäms av den. Jag hatar filmer som dessa, dom är töntiga, pinsamma och bara allmänt jobbiga och kolla på. Nej, tacka gud för Simpsons och Scrubs , det är grejer det.

Nu har jag tröttnat på att ligga hemma. I morgon ska jag fan pallra mig till skolan även om jag känner mig döende, that's for sure. Jag är alldeles på tok för rastlös för att klara av en dag till liggandes utan att ha lilla minsta att göra.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh jag hatar Linas Kvällsbok. Mår mentalt dåligt när jag ser den

2009-11-24 @ 17:40:55
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback