And everyone said "yeah, i used to fuck her"

2009-11-10 @ 23:22:11 Category: Rock n roll Comments: 0
Nu var det min tur att lägga mig ner i en nybäddad säng, tyvärr fattas det något, som min pojkvän. Inget att göra åt, jag får kramas med min dator i stället. För idag är den min enda vän då hela eftermiddagen har gått åt helvete. Skolan gick okej, jag var sjukligt trött, men jag hade kul för att vara en måndag. Jag och Zara sprang runt som två vilda tigrar på stan  på lunchen och leta efter snygga fickpluntor, i stället köpte hon med sig Fia med shot. Kommer användas väl på lördag, blir nog riktigt grymt!

Borde egentligen sova nu, vilket jag har sagt i två timmar snart. Men jag fastnar här, jag och Danko Jones som skriker ut från mina högtalare. Dom gör musik som får mig att vilja ställa mig framför en stor spegel och skaka varenda kroppsdel, spela luftgitarr, dra några snygga moves och sjunga så där äckligt högt - vilket aldrig är fel. Jag kan omöjligt sitta still och låta bli att höja en näve i luften och hoppa med här i sängen.

Danko Jones - Forget My Name


Danko Jones - Code Of The Road


Danko Jones - Sticky Situation

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback