With every heartbeat

2009-05-14 @ 19:21:25 Category: Everyday life Comments: 0
Jag måste påpeka det att onsdagen blev mycket trevlig, kändes nästan som en lugn fredagkväll, ni förstår. Jag råkade dock klanta till det lite sådär då jag egentligen skulle ta 15:35 tåget in till Eskilstuna. Men självklart glömde jag bort tiden helt och när det var fem minuter kvar tills tåget skulle gå, upptäckte jag vad klockan var, och jag blev sur. Men det ordnade sig, tog nästa tåg i stället.
Jag och Robin åkte till Tuna Park och handlade två ursnygga tavlor till Micke i födelsedagspresent, blev innerst inne lite smått avundsjuk, vill med ha. Därefter åkte vi och köpte två tårtor och sedan vidare till Micke..

Där åt vi gott, bland annat smörgåstårta - bästa som finns. Eftersom jag var ledig idag så kunde jag sova kvar hos Robin vilket var helt underbart. Särskilt att ligga kvar och sova på morgonen, när han skulle upp och jobba. Ha ha ha! Nej, det var nästan lite synd om kraken.
Vid tolv kom Micke och hämta mig, vi åkte vidare till Stockholm där han skulle på Robinson-intervju. Det gick bra, verkade det som i alla fall. I slutet av Juni får vi reda på om han nu kommer med. Spännande! Vi hann även med ett stopp på Ben and Jerry's och köpte glass. Gudomligt!

Nu sitter jag hemma och har ångest, jag orkar inte skoldagen i morgon. Dels för att den är lång och tråkig, och för att jag vet att vi kommer få skäll. Lite kul egentligen. Nu ska jag duscha.

Peace


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback