Winner of the year

2009-05-10 @ 21:34:00 Category: Everyday life Comments: 2
Ja och så har en hel helg snart passerat, känns väl inte allt för roligt. Jag har en extremt jobbig magkänsla inför matte nationella som går av stapeln på tisdag, burr, känns som om det kommer gå rent åt fanders. Men jag hoppas på det bästa, skulle väl inte kännas allt för roligt och göra om Matte B i trean. Bara tanken får mig illamående.

Lördagen blev riktigt trevlig, på dagen grillade vi och det var gott. Som jag skrev i förra inlägget började vi hemma hos Micke med öl och handbollstittande. Guif förlorade och dom gick som två åskmoln. Helt plötsligt bestämde vi oss för att dra ner på stan och bowla, så fem minuter senare var vi nere i bowlinghallen. Jag bjöd grabbarna på öl, vilken hjälte. Jag fick även ta smällen att betala bowlingen. ha ha ha. Där får man för att man vinner, jag är så jävla grym! När vi var klara åkte jag och Robin hem till några människor, drack mer öl och sedan var det dags att bege sig hem.

Idag har vi väl inte gjort allt för mycket. Bland annat kollat på Ice age och någon annan konstig film. Men det var bara mysigt.

I morgon fyller Emil år, lillgrabben. Usch,  han är ju längre än vad jag är, även fast han är 5 år yngre. Nyss var han ju lilla gulliga Emil på 4 år, nu tuppar han i varannan mening. Och på onsdag fyller Micke år, hela 22 år. Ja undrar ja vad man ska hitta på för något spännande att köpa.

Nu kom mamma hem, ska springa och ge henne en kram!

Vimmelbild, som man alltid lyckas se konstig ut på.

Kommentarer
Postat av: LINS<3ANIMERAT

"ice age och någon annan konstig film" varför får jag känslan av att du tyckte att ice age var konstig???

2009-05-10 @ 21:39:54
Postat av: Anonym

Ice age är BÄST och jag längtar ihjäl mig till trean, men efter den kolla vi på nån konstig film:(

2009-05-10 @ 22:17:52

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback