Wannabe

2009-05-12 @ 14:34:33 Category: Everyday life Comments: 0
Nationella i matten gick verkligen inte bra, jag är bombsäker. Jag vill egentligen inte ens tänka på det, känns bara jobbigt. Men det löser sig, om jag nu behöver fortsätta plugga matte B i trean är väl det nu inte hela världen. Bara jag klarar det någon gång. Som sagt, det löser sig!

Vad köper man till en 22-årig kille i present som dessutom tillhör ens familj? Jag vet att han läser min blogg så kan inte berätta allt för mycket. Är det någon som har ett tips får den gärna dela med sig. Men antar att det blir roligast för honom, att köpa något som han har nytta för i sin relativt nya lägenhet.

Jag kollade runt lite på Björns musikmapp på datorn och lyssnar nu på Spice girls, kul va? Jag får upp flera roliga minnen från när man gick i 1-3:an och hade roliga timmen på fredagar. Kommer ihåg att jag och några klasskompisar älskade att klä ut oss och mima till just Spice girls. Jag skulle alltid vara Emma, min egna favorit. Yo i'll tell you what i want, what i really really want. Nej, inte riktigt min stil nu kanske, tror jag letar rätt på något annat nu. Jag är sugen på Atreyu!

Nu lockar duschen

Peace!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback