Only this year

2009-05-17 @ 22:02:45 Category: Everyday life Comments: 2

Så var helgen slut igen, men jag är glad. Jag är fruktansvärt glad! Dels för att jag har världens bästa pojkvän (inte för att skryta men) och för att det är kortvecka nu, går bara i skolan mån - ons. Känns kanon! Sommarlovet är fasligt nära, nästan så jag kan snudda med tungspetsen. Åh, sommarlov. Livets sista sommarlov. Älskade sommarlov!

För att berätta lite kort om helgen så var min fredag ovanligt lugn. Jag stannade hemma med min kära familj. Inte fy skam det inte, kändes skönt. Jag mådde väl inte allt för bra, hade en äcklig mensvärk (förlåt alla känsliga) och var skakis i hela kroppen..

På lördagen tog jag bussen till västerås klockan 12, väntade i mer än en timme på station på tåget som gick klockan 13.35 till Eskilstuna. Väl där hämtade Robins mamma upp mig och skjutsade mig vidare till några utav Robins kompisar. Det blev en hel del öl och jag sumerar kvällen som mycket trevlig! Det jag kommer ihåg, dvs.. Jag minns att jag dansade vals och la in några väl valda ord åt Zara. Ha ha! Nu du...

Nej, jag borde faktiskt sätta igång och plugga inför naturkunskapsprovet som vi har i morgon. Har knappt börjat och klockan passerade just 10. Hmm! Inte bra. Önska mig lycka till.

Peace


Kommentarer
Postat av: Ellie

Sandra, jag har inte ens läst igenom det vi ska ha prov på än och klockan har passerat 23 :(

2009-05-17 @ 23:08:01
URL: http://ellinorlindberg.blogspot.com/
Postat av: zzzara

hahaha din lilla jävel

2009-05-18 @ 08:57:46
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback