Sunshine

2009-05-03 @ 23:08:30 Category: Everyday life Comments: 0
Har inte setat ett skvatt vid datorn sen i onsdags, så har inte haft tid att uppdatera om långhelgen. Det har ju hunnit vara valborg och allt, som lyckades bli riktigt trevligt. Vi började hemma hos pappa med att grilla, spela kubb och dricka öl. Där efter åkte vi vidare till Tom där det blev ett satans röj långt in på småtimmarna. Förbannat mycket dans och galenskaper.

Fredagen spenderades i solen, hela dagen. Jag lyckades bränna mig i ansiktet, såg ut som en gris. Har faktiskt inte solat sen jag var i Turkiet förra året, jag vägrar solarium! På kvällen åkte vi till Tom en sväng, men sen fortsatte jag och Robin hem till honom, med ett stopp på donkan. Slocknade på två sekunder när vi kom hem.

På lördagen blev det en stressig frukost ute i solen för att sedan sätta oss i bilen hem till hallsta. Vi packade bilen med öl och en boll, åkte till qwarn och spelade volleyboll, skoj. På kvällen tog vi oss hem till Linn och myste på hennes veranda.

Idag har vi inte gjort mycket alls. Kollat på den spännande reprisen av Robinson, spelat wii och ätit grillat. Åkte hem en sväng till Robin också för att hämta min jacka. Nu ligger jag i sängen med världens största ångest. Det här kommer bli en jobbig vecka.

Det blev en snabbuppdatering, orkar inte skriva egentligen. Kommer ha fullt upp hela den här veckan också, som det känns. Älskade plugg!

Jag ska sova nu, är trött som en åsna.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback