Rock 'n' roll singer

2009-05-18 @ 12:59:58 Category: Everyday life Comments: 0
Jag har redan slutat, slutade egentligen runt klockan 10, men ändå sitter jag kvar här. Jag ska ta 13.30 bussen hem så ska gå om tjugo minuter. Tänkte att, vad fan ska jag hem och göra? Kommer ändå bara somna i soffan eftersom vädret är värdelöst, regn, regn och åter igen regn. Jag borde verkligen städa mitt rum, jag kommer knappt in/ut. Det ligger kläder överallt, smink, väskor, skor. Måste få någon ordning på det hela..

Föresten så har jag beställt ett par skor och en bikini från nelly.se, väntar spänt. Hoppas jag hinner få dom den här veckan och hoppas att det passar. En skoldag har gått, två kvar. Grymt!

Jag är trött, trött, trött, trött, trött....... Kommer somna på bussen, det kan jag lova.

Peace

Rawr

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback