Otherside

2009-05-07 @ 14:17:29 Category: Everyday life Comments: 1
Torsdag, älskade torsdag. Torsdagar kan man inte tycka illa om. Det är sista dagen innan helgen och för att lyxa till det lite, slutar jag redan 11:45. Så nu sitter jag hemma, äter ett äpple och lyssnar på musik. Red hot chili peppers spelas från högtalarna, det var år och dar sedan jag lyssnade på dom. Min favorit måste nog vara otherside, om jag måste bestämma mig.

När sten slutar jobba idag ska jag hem dit och plugga matte. Längtar inte. Men måste man så måste man, det är bara att bita tag i det sura äpplet. Men först väntar en springtur runt spåret. Regnet hänger i luften men jag hoppas jag klarar mig. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Åh Sandra, påminn mig inte om matten :(

2009-05-07 @ 19:14:10
URL: http://ellinorlindberg.blogspot.com/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback