Oh i think you got it

2009-05-31 @ 09:57:11 Category: Everyday life Comments: 1
Ohoj! Vilket underbart väder va?

Fredagskvällen blev otroligt mysig, jag åkte hem till Zara där vi åt grillat med familjen. Jag bara älskar Zaras familj, så jävla klockrena hela bunten. Tre flugor i en smäll, great!
Vi somnade nog rätt tidigt, var trött som en jag vet inte vad.

Runt 11 tiden på lördagen vaknade vi upp och åt grekiskt lantbröd till frukost, otroligt gott! Därefter gick vi ut i solen en stund, doppade fötterna i det pollenbelagda vattnet. Därefter dukade vi upp med melon och jordgubbar som vi njöt utav, dock i skuggan. I början tycker jag det bara är jobbigt att ligga i solen, när man liksom är van med vinter och kyla. Äsch, någon timme blev det i alla fall.

På kvällen fixade vi i ordning oss, korkade upp hemma hos mig med ett glas vin och blev sedan hämtade av Johan, Richard och Max. Vi följde med dom på fest i västerås. Det var så jävla kul, verkligen. Och jag som skulle ha en nykter helg, ha ha ha. Det gick åt skogen.
Men åter igen, det var en förbannat rolig kväll igår. Vi härjade mestadels av kvällen, och det är väl förmodligen det bästa som finns. Mer sånt!

Nu sitter jag hemma i soffan och har precis tittat klart på gårdagens avsnitt av Robinson, finalen. Sug, sämst! Verkligen ingen bra vinnare, men men, nu är det över.
Föresten så är jag bakis, har ont i huvudet, plus att mitt knä dunkar och är lite smått svullet efter gårdagen, fyfan.

Nu ska jag väcka resten utav familjen och tjata om frukost!



Kommentarer
Postat av: zzzara

haha love ya :D

2009-05-31 @ 18:47:30
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback