My day

2009-05-11 @ 20:39:10 Category: Everyday life Comments: 0
Undanflykt för att slippa plugga matte

Dagens vill ha: Blåbärsbulle från Sala
Dagens klädsel: Svarta jeans, nitbälte och blått ribbat linne med mina älskade converse
Dagens smink: Solpuder och mascara
Dagens frisyr: Okontrollerad hästsvans
Dagens händelse: Mitt knä hoppade halft ur led
Dagens låt: Kent - 747
Dagens planer: Plugga matte tills jag spyr
Dagens roligaste: Emils reaktion när jag kom in med en present
Dagens favorit: Fazer marianne
Dagens kram: Den jag fick när jag gav Emil hans födelsedagspresent
Dagens puss: Samma som ovan
Dagens köp: Lilla menyn på donken (ops)
Dagens godis: Fazer
Dagens humör: Glad men stressad
Dagens ord: Balle

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback