Musik non stop

2009-05-27 @ 11:34:00 Category: Everyday life Comments: 0
Jag är hungrig, vrålhungrig rent ut sagt. Min mage skriker, jag vill ha mat! Förutom det, så mår jag bra, förkylningen börjar sakta gå mot sitt slut, hoppas jag i alla fall. Jag och Katja har precis pluggat nästan 3 timmar matte, nu har jag lärt mig massor. För er som inte vet så fick jag ett fett ig på nationella, så jag ska ha ett g-omprov på tisdag nästa vecka. Nu jävlar, jag ska plugga tills jag kräks, jag ska tammefan inte ha matte i 3:an. Wish me luck!

Igår kom Robin hem till mig, eftersom han är sjukskriver så går det lite lättare. Det var supermysigt, förutom att jag började tjura för mamma var dryg och jag gjorde illa mitt knä, jag hatar att tjura framför folk. Första gången han fick se min riktigt känsliga sida, ha ha.

I morse steg vi upp, trötta som djur men vi klarade det. Vi åt en frukost och sen pussades vi hej då. Jag cyklade strax där på till bussen, jag var svettig när jag kom fram. Fyfan vilken motvind, snacka om storm. Jag stod upp på cykeln och tog i med all min kraft, och rörde mig knappt fram.

När jag beställde mina töjningar från Barbarella i förrgår stod det att det skulle ta typ, 7 dagar. Men, fick ett sms om att dom redan är framme. Gött! Måste hämta ut dom idag, tjoho.

HÄRRÅ

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback