It's a new day

2009-05-08 @ 13:14:30 Category: Everyday life Comments: 1
Fredag, fredag, fredag, fredag, tjalalal. Det är fredag! Skönt, efterlängtat. Hela den här veckan har varit konstig. I måndags kändes det som att det var tisdag, i tisdag som att det var onsdag och fortsättning följer. Om jag inte setat i skolan nu hade jag nästan kunnat trott att det var lördag. Men så är inte fallet.

En hel helg väntar och jag verkligen känner hur skönt det kommer att bli. Nu är det inte många skoldagar kvar tills det efterlängtade sommarlovet. WEY! Livet är, fanemig hur jävla bra som helst. Jag kan inte finna ett ända fel. Faktiskt. Nej, nu kör vi Zara!

Förövrigt: Jag har träningsvärk och det känns bra! Det är fint väder, i alla fall för stunden. Zara är söt, hallelujah!

ZARA ÄTER GODIS

Kommentarer
Postat av: zzzara

otroligt söt :)

2009-05-08 @ 13:27:28
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback