Is it love?

2009-05-25 @ 19:34:10 Category: Everyday life Comments: 0
Just nu blev jag precis av med 260 kronor, jag borde ha ångest, men jag försöker låta bli. Jag var tvungen, helt enkelt. Internetshoppa är verkligen inte min grej, jag satt i minst en halvtimme och övervägde om vilken färg, form och storlek jag skulle ha. Jag har alltså beställt töjningar, 2 par. Det blev färgen vit och storleken intresserar nog ingen.

För övrigt har jag haft en otroligt skön dag med några av mina klasskamrater. Vi började med brännboll som var riktigt roligt, även om det var jobbigt och svettigt. Vid 11 åt jag, Zara och Katja våra kycklingsallader i solen. Jag lyckades även somna en stund på ett bord, men det var bara skönt! På eftermiddagen bowlade vi + Amanda. Det var superkul förutom att vår bana krånglade runt 10 gånger, typiskt. 

Nu sitter jag här vid vardagsrumsbordet och lyssnar på en gammal dänga av Magnus Uggla. Även om jag är en rockbrud från topp till tå, så gillar jag av någon anledning Uggla, starkt! Han är cool, och låtarna fastnar omedvetet i hjärnan. Min absolut lugna bästa låt med Uggla är "Kan det vara kärlek". Den har jag kunnat utantill sen jag var liten, en låt man inte glömmer, konstigt nog. Han var och är trots allt en av mina största idoler.

Här har ni den!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback