Incomplete

2009-05-12 @ 22:00:37 Category: Everyday life Comments: 0
Kunde visst inte hålla mig, vissa dagar blir jag så otroligt sugen på att skriva flera inlägg, medans jag andra dagar känner mig så otroligt trött på bloggen. Har väl i för sig inget vettigt att dela med mig förutom att jag kommer känna mig smått övergiven i helgen. Zara åker till Gotland, jaha, fan ta och skärp till dig! Vem som helst förstår väl att du inte bara kan åka iväg sådär. Men jag klarar mig nog, men bara om du bombar mig med mms-bilder som visar vad tusan du syssar med.

Idag fick jag reda på en rätt festlig grej. För att ge er lite bakgrundsfakta så jag kan säga det att Micke för någon vecka sedan sökte till nästa säsong utav Robinson. Jag tänkte, kul grej, men han kommer aldrig bli uttagen. Men nu har det visat sig att han ska på deltagarintervju i Stockholm redan på torsdag (& jag ska få följa med). Ett steg närmre segern, eller vad säger du Micke! Tänk, snart kanske vi ser dig i tv-rutan, fightas med kokosnötter och varaner. Ha ha ha!

Det blev min tur att laga mat idag och det blev en otäckt stark köttfärsås och 5 portioner för mycket spagetti, men jag skämtar inte när jag säger att det blev fantastiskt gott! Även om jag dock slukade nästan ett helt mjölkpaket på köpet. Jag älskar mjölk!

Nu väntar jag på att Robin ska komma hem och ringa mig.
Som den lyckost jag är får jag pussas med honom redan i morgon, vilket charmtroll jag är ibland.

Peace


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback