Fuck yeah

2009-05-09 @ 19:34:51 Category: Everyday life Comments: 1

Jag måste erkänna att gårdagen var otroligt trevlig. Jag träffade upp Rasmus som jag inte sett på evigheter, tror nästan senaste gången var förra sommaren, förutom en snabbis på tågstationen förut. När det blev dags för att åka hem kom Robin och hämtade mig och så åkte vi hem till honom. Jag var inte ens trött, men ändå somnade jag på två röda i hans famn. Det måste förmodligen vara det bästa som finns.

Idag har vi inte gjort mycket vettigt alls, jag låg i soffan och sov några timmar när Robin var iväg och gjorde några ärenden. Han hade tydligen väckt mig och sagt att han skulle åka och jag hade mm:at. Men när jag vaknade hade jag glömt bort det helt och blev skapligt förvirrad över att han inte var hemma. Jag måste pratat i sömnen, eller något.

Nu sitter vi i alla fall hemma hos Micke, dricker öl, tittar på handboll. Det enda som är roligt med att kolla på handboll, är dom sista 10 minuterna om matchen är jämn. Då blir jag alltid äckligt nervös. Fast jag tycker det är aptrist annars.

Nej, nu ska jag släcka ner skärmen och gosa ner mig i fotöljen.


Kommentarer
Postat av: HEHE

Snabbis på stationen :(

2009-05-12 @ 21:56:11

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback