Fear of the dark

2009-05-19 @ 17:15:08 Category: Everyday life Comments: 0
Idag har jag varit superduktig, jag har tvättat alla mina smutsiga kläder, storstädat mitt rum, lagat mat till hela familjen och köpt nya blommor som jag ställde på köksbordet. Eller nej just precis, det var nog min dröm som jag hade när jag låg och snarkade några timmar i soffan. Ojdå, så fel det kan bli. Men det är tanken som räknas, eller hur?

Jag har i alla fall hämtat ut mina skor och min bikini från nelly, jag är nöjd! Jag slängde även ihop en rabarberpaj nyss, det måste väl i alla fall vara ett litet pluspoäng! Undra vem jag skulle vara i Desperate Housewives? Inte Bree i alla fall.

Jag måste även tillägna en tanke åt Robin, den kraken. Han låg på akuten hela kvällen igår med ett trasigt knä. Och ont, är nog precis vad han har nu. Jag vill åka hem till honom och pyssla om honom. (ännu en poäng)

Nej vet ni vad, nu ska jag försöka kamma hem ytterligare några poäng genom att dunsta härifrån.

Tjollahopp!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback