Die

2009-05-04 @ 09:25:04 Category: Everyday life Comments: 0
Det har regnat hela morgonen, jag har legat vaken och lyssnat på hur det droppat ner på taket hela morgonen, sen klockan 5 ungefär. Jag förstår inte vad det är som gör att jag sover så förbannat illa. I två veckor har det pågått. Jag somnar i tid, men vaknar ungefär 10 gånger varje natt, och vaknar onaturligt tidigt. Det är jobbigt!

Den här veckan har vi tre nationella prov, inte kul. Idag börjar vi med svenska muntliga, på onsdag har vi svenska uppsats, och på fredag har vi engelska reading&listening. Får inte glömma att vi även har en stor matteläxa tills i morgon. Får åka hem till Sten idag efter skolan och plugga, jag behöver hjälp!

Jag saknar redan Robin, det har jag gjort ända sen vi skiljdes åt. Ha ha! Gulligt det låter.

Min tröja luktar en blandning mellan blöt hund och gammal bearnaisesås, jag mår illa. Tack vare det förbannade regnet, var dyngsur när jag kom fram till busshållsplatsen.

Är det inte helg snart?

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback