You, yeah you, fuck you

2009-03-19 @ 08:51:36 Category: Everyday life Comments: 2
Ännu en vårdag, och självklart kommer den spenderas i ett ruttet litet grupprum. Tittar jag rakt fram, in genom det andra klassrummet ser jag rakt ut på den blåa himlen. Just nu vill jag sitta på min balkong och le sådär fånigt för att man tycker allt är så underbart för stunden. Hoppas vi kommer härifrån tidigt idag, då ska jag uppfylla min önskan.

Igår hann jag knappt komma hem innan jag åkte iväg igen. Jag cyklade som Zorro genom vinden och hamnade utanför Ica, där jag mötte upp Linn. Vi köpte en varsin glass och satte oss ner för att prata. Det var mysigt. För det var så länge sen. Jag gillar att prata med Linn, inga konstigheter, allt är bara så enkelt. När solen gått ner och våra tår inte längre hade någon känsel kvar åkte vi hem åt varsitt håll. Mina fötter hade hunnit blivit så kalla att jag satte mig med hårfönen för att tina upp dom. När jag insåg hur dumt det såg ut, hoppade jag i stället ner i badkaret.

Kan ni förstå, det är redan torsdag. I morgon är det fredag och jag ska sätta mig på tåget till Eskilstuna där min karl plockar upp mig! Och på lördag ska jag röja sönder!

Kommentarer
Postat av: mayan mystica (som inte är så mörk som jag borde)

du är zöt

2009-03-19 @ 14:13:15
Postat av: Lina

du borde skriva ett svara-på-alla-linas-kommentarer-inlägg ;)

2009-03-19 @ 15:46:18
URL: http://linalilja.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback