Far away

2009-03-28 @ 13:35:16 Category: Everyday life Comments: 1
Oj, nu känns det sådär igen, som att jag inte uppdaterat på evigheter. Men när man är van med att ofta skriva mellan två och tre per dag, kan det lätt bli så. Nu har det i alla fall hunnit blivit lördag och jag sitter hemma hos Robin i datastolen med fötterna på en pall. Jag når inte upp till skrivbordet så bra, så jag sitter med tangentbordet och datamusen i knät, rätt skönt i för sig. Robin ligger och sover av sin bakfylla, han mår verkligen inte bra någonstans. Har nog aldrig sett en människa vara så bakfull, helt borta i huvudet. Blev nog rätt hårt igår.

Vi var på krogen. Eller. Det började med att jag var inne hos farmor och farfar, farmor hade 70-års kalas. Så det bjöds på mat och vin, och efter det blev det Let's dance, vilket förövrigt var riktigt bra. Satt och hejade på Magnus hela tiden. Olyckligt vis hann jag inte se finalen men som jag önskade, så vann Magnus och Annika, heja! Men tillbaka till min kväll nu.. Så strax innan halv 11 kom bilen som skulle köra oss (jag, Linus, Klas, Simon & Jonas) till Eskilstuna för att gå på krogen. Dock skiljdes vi åt och det blev bara jag, Klas och Simon som fortsatte iväg tillsammans. Vi hamnade på Lotus, rätt dåligt med folk i början men senare, då blev det ett jävla drag. Jag fick en röd ros av Robin också, dock råkade den gå av på nattbussen hem. Och den lilla stumpen som blev kvar av den, åt Linus upp. Dumma Linus! Och som grädden på moset var vi tvugna att gå hem den långa vägen ifrån bussen, i snön, i kylan, i skyhöga klackar. Robin fick bära mig ett tag, men det gick inge bra för han var för full och vinglade, trodde jag skulle ramla ner i diket och dö. Väl hemma gick vi och la oss i min stenålderssäng. Den är typ 10 cm bred, så fick knappt plats. Hade i alla fall en grymt rolig kväll!

Jag mår i alla fall toppen idag, även om jag var kanonpackad igår så är det som att jag inte druckit en droppe. Skönt! Mer synd om kraken bakom mig, han har sovit i en halvtimme nu och jag är redan fruktansvärt uttråkad. Snark!

Kommentarer
Postat av: lins

hahah, åt han upp den? :D det där var skitkul haha

2009-03-28 @ 18:58:59

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback